Fönster, golfbollar och glas

Såg en golfare för någon vecka sedan som sköt en golfboll som gick rakt in i ett fönster på hovås golfbana. Då jag var i närheten så gick jag och kollade på fönstret, ett gammalt träfönster som var helt obehandlat och man såg tydligt att underhållet hade varit eftersatt i flera år.

Föreslog därför att han som skjutit in golfbollen i fönstret att skicka vidare husägaren till min kompis företag i Göteborg som jobbar med just fönster och glas.

Jag tänkte därför skriva lite om det här på bloggen och även skicka med en länk till er som är intresserade av att byta fönster och sätta in fönster i Göteborg

Läs mer om fönster på länken ovan.

Fönster i Göteborg, Kungsback och Hovås

Jag har förstått mycket efter att jag installerade ett jätte dyrt skjutfönster/skjutdörr eller vad det kallas i mitt hem. Alltså nu när min kompis har ett eget fönster-företag som även levererar "skjutpartier" så har jag förstått att jag kanske egentligen betalade mer för själva märket på mitt skjutparti än om man ser till upplevd kvalité och vad man får för pengarna.

Nu känner jag lite att jag har gjort mitt här med ett blogginlägg som egentligen bara skulle handla om en golfboll som gick in i ett glasfönster, men det blir golf i morgon. Kungsbacka golfklubb här kommer vi!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar