Är det kul att spela på golfsimulator

Har ni testat att spela på en golfsimulator

Första gången jag spelade på en golfsimulator så tyckte jag att det var riktigt tråkigt. Men nu har jag börjat att få upp ögonen på detta igen och jag har tänkt, hur kul hade det inte vart att bygga och ha en golfsimulator i hemmet. Vad behöver man egentligen köpa för att få detta att fungera? Jag skall kolla runt lite och se om jag hittar en golfsimulator till ett bra pris som jag kan ha hemma. Det bästa hade ju varit om den var någorlunda mobil så att jag kunde sätta upp den när jag ville, för det är ju inte så smidigt att ha den stående dygnet runt i vardagsrummet - jag kan tänka mig att det skulle få förhållandet att krascha...
golfsimulator

 Detta är några av de golfsimulator som jag tycker verkar fräckast...


golfsimulator
web design | GolfZone Global Website Design by Plus X
Home Golf Simulator - lifestylerstore - http://www.lifestylerstore.com/home-golf-simulator/ Här är andra golfsimulatorer med bilder som jag hittat på pinterest! state-of-the-art golf simulator; perfect for the house! #Golf #ManCaveIdeas - Virtual golf -Awesome Man Cave Idea

0 kommentarer:

Skicka en kommentar