Golf driver

Dags att köpa en ny golf driver

Så då närmar det sig, om två månader skall jag köpa en ny golfdriver och en ny wedge. Ser fram emot detta så mycket, det finns så många bra golf drivers ute nu. Taylor Made, Nike och Cobra har gjort de golf drivers som jag funderar på att köpa. Från Taylor Made är det nog R15 och det är TaylorMade R15 som jag har spanat in längst, ända sen jag läste en artikel på drivergolfclubs om R15 så har jag varit helt såld. Jag har provsvingat den, provslagit den och demat den på banan. Vilken härlig golfklubba det är. Den andra drivern som jag är väldigt intresserad av är Vapor från Nike. Det är något med helheten av denna klubba som gör den så intressant. Det kanske är den snyggaste golf drivern och snygga färger. Att spela med en Nike klubba är något särskilt - helheten är obeskrivbar. Cobra - Ja tro det eller ej men jag tror att årets golf drivers kan komma i från Cobra Golf. Väldesignade med sjukt bra teknik erbjuder Cobra golf drivers som passar alla golfare väldigt bra. Inte bara att de har Fly-Z golf drivers som är riktigt bra, men de har även precis lanserat en ny golfdriver vid namn King LTD. Och King klubborna från Cobra ser så sjukt fräscha ut. Jag funderar, som jag skrev i ett tidigare inlägg, att helt och hållet slänga alla mina järn och golfklubbor (förutom min fairwood tre som redan är en Cobra) och börja spela med Cobra klubbor. Snälla Puma och Cobra - skicka mig nya golfklubbor :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar