Golfbloggen tar ett uppehåll för sommarlov

Tar en paus med golfbloggandet över sommaren

Nu är det semester och dags att spela golf, chilla vid havet och träna utomhus. Därför så tar jag en kort paus med min golfblogg och satsar på att få ihop lite härliga bilder och annat kul som jag kan dela med mig av här. Om det är något ni undrar så är det bara att kommentera under respektive inlägg. Har du en golfblogg eller en hemsida och skulle vilja få ihop ett samarbete så tveka inte att höra av dig. Om du sitter i styrelsen på en golfklubb eller på något annat sätt skulle vilja marknadsföra din golfklubb eller golfbana så tveka inte heller att höra av dig till mig. Du kan maila till drivergolfclubs@gmail.com om du har några frågor. Ha en underbar sommar så skall jag försöka att få ihop lite mer innehåll och kanske få ihop några inlägg med tips på bra golfklubbar som du bör besöka i sommar!
svenska golfbloggar

0 kommentarer:

Skicka en kommentar